maandag 27 januari 2014

Mijn lopende project

Hallo Allemaal,

Afgelopen weekeinde moest ik werken en in de ochtenddiensten kom ik ook toe aan wat knutselwerk.
Ik heb van het weekeinde een begin gemaakt aan mijn caravan van Laura Denison.

Dit zijn de projecten waar ik het liefst aan werk!
Heerlijk de basis alvast in elkaar kunnen zetten.
Chipboard gebruikt voor de constructie en de Mama Razzis 2 lijn van Bo-Bunny voor het aanzien.
Ik ben natuurlijk nog lang niet klaar, maar het begin is er alvast ;-)

Vannacht de nachtdiensten in, dan kom ik er niet echt aan toe, maar voor 9 februari moet hij wel af zijn om mee te doen aan een challenge op Facebook.

Ik ben benieuwd wat jullie er tot dusver van vinden:



Als je een aanvullend idee hebt voor het project, hoor ik het graag. Alle inspiratie is welkom!!

Bedankt weer voor je bezoekje.

Groetjes
Hellen

5 opmerkingen:

  1. Mooi!!!
    Hier toch ook maar eens op zoek naar chipboard hahaha!
    Lijkt me geweldig zulke dingen te maken .

    Xx Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is nog leuker dan dat het eruit ziet hoor Priscilla ;-)

      Verwijderen
  2. Heel GAAF wow.......misschien eens samen knutselen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een heeeeeeel goed plan Amy!
      Zo ver zitten we niet van elkaar vandaan.

      Verwijderen